CLICK HERE FOR FREE BLOG LAYOUTS, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, February 27, 2012

Rakan Niaga Dropship

MINAT BERNIAGA TETAPI TIADA MODAL?

Butik Permatahanis menjemput anda yang betul-betul berminat untuk menjadi sebahagian dari rakaniaga kami iaitu dengan menjadi rakaniaga dropshipper kami secara PERCUMA! Sebagai rakan dropshipper, anda tidak perlu mengeluarkan modal ataupun menyimpan stok bagi menjalankan bisnes anda. Anda cuma perlu mencari pelanggan dengan menggunakan cara anda sendiri samada secara online ataupun offline.

Cara paling mudah ialah dengan membina blog atau laman sosial anda sendiri seperti facebook, twitter dsbnya untuk anda mempromosikan produk kami. Anda akan menerima keuntungan dan komisen berdasarkan jualan yang dibuat. Pihak kami di Butik Permatahanis akan bertanggungjawab menghantar pembelian dan pesanan dari rakan dropshipper terus kepada pelanggan sebaik sahaja pembayaran dibuat oleh rakan dropshipper tanpa pelanggan anda mengetahuinya mereka membelinya dari kami kerana NAMA dan NO. TELEFON anda sebagai rakan dropshipper kami akan kami letakkan sebagai pengirim.


BERMINAT?


Anda cuma perlu emailkan kepada kami maklumat anda seperti berikut:


~ NAMA PENUH:

~ ALAMAT:

~ EMAIL:

~ NO. TELEFON:

~ Website/blog/FB/Twitter:



Emailkan kepada kami: butikpermatahanis@yahoo.com



Sebaik sahaja kami menerima permohonan anda, kami akan memprosesnya terlebih dahulu dan jika diluluskan, anda akan kami hubungi dengan memberikan KOD RAKAN DROPSHIPPER dan BLOG KHAS untuk anda melihat senarai katalog barangan beserta harga jualan semasa dan harga dropshipper. Blog khas ini memudahkan semua rakan dropshipper kami untuk melihat status produk (samada stok ada atau tidak) dan ini memudahkan rakan dropshipper kami untuk menjalankan bisnes mereka dengan lancar tanpa perlu bersusah payah bertanya dahulu dengan kami status sesuatu produk itu samada IN STOCK atau sebaliknya kerana status produk sentiasa dikemaskinikan untuk anda!!

0 comments:

Post a Comment